Re: PF s kvízem

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Prosinec 29 14:51:28 CET 2021

Neurážaj jo ? Jindro vpohodě a s láskou.
Jsem Pražák jak poleno, (to je to tajemství po kterém prahneš), v
Nuslích a v Thomayerce narozen.
Liberečtinu jsem používal a rád jen tři roky. Dívky na mne ještě s díky
vzpomínají.
S jednou jsem se potkal po více jak dvaceti letech v Americe.
Místní dívadla a kina jsem vymetl všechny. Ypsilonku jsem miloval.
Hezké zbytky vánočních svátků všem.
Jindra Polívka