Re: PF s kvízem

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Prosinec 29 14:33:27 CET 2021

Byl to přeci jen obyčejný kulánek tak o co jde ?
Ne, v pohodě, ano kulatý malý špalíček na rozčístnutí sekerkou.
Mne tehdy dastala do smíchu ta doba než se to tehdy vysvětlilo.
To jsem zažil jiná překvapení, např. jak nám paní dějepisářka řekla že
si chlapec bude honit klobásou. Myslela holit ale celá třída byla auf.
Nebo když se paní učitelka ptala čí je to letadlo, (šlo o model),
To je Linka, já vím že je to linka ale čí je to letadlo, To je Linka,
to já vím, nejsem blbá ale čí je to letadlo?
Už se chechtala celá třída i s Tomášem Linkou.
Hezké vánoční dny,
Jindra Polívka