Zas tie termity... alebo Ako sa povie... Dokoncenie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 28 17:28:34 CET 2021

[preposielam]

Ahoj,

chcel by som sa Ti podakovat za gratulaciu. Bol to naozaj taky zvlastny
pocit po 20-tich rokoch tu pracu dokoncit. Spadol mi zo srdca a z duse
velmi tazky kamen. Najzaujimavejsie bolo, ze sa ta kapitola napisala temer
sama za par dni a hned som vedel, co mi v praci chybalo a co treba do nej
dopisat.

Co sa tyka odovzdania, to ma dva haciky. Prvy je ten, ze moje poznamky
treba prepisat do nejakej publikovatelnej formy a to bude problem. Dnes uz
nie som namotivovany 30-tnik, ale vytriezvely a velmi znechuteny 50-tnik.
Uz viem ako to chodi, predsa len uz jeden neuspesny pokus mam za sebou, a o
dalsiu psychiatriu uz nestojim. Ako po technickej stranke je to bez sanci
celu pracu spisat a publikovat. Myslim, ze by som len pisal a pisal a
pisal, a vysledok ziadny. Myslim, ze ako funguje windows/linux ma uz trochu
na Slovensku naucili. :)   Druhy problem je ten, ze dnes niet univerzity,
na ktorej by som pracu mohol odovzdat. Akosi v priebehu rokov sa vsetky
moje kontakty prerusili a prerusil sa aj ten posledny, ktory som mal na
FEI-ku. Proste nikto si tu pracu nezoberie na triko a ci zije este moj
profesor, to naozaj neviem. Predsa len pred 20 rokmi bol kratko pred
dochodkom. Ako jeden aj druhy hacik nie su neriesitelne, ale ja som uz
stary a chory... A potom na tuto pracu nebola spolocenska objednavka a bolo
to skor samostudium len za ucelom ziskania titulu. Snad len tolko, ze
vedlajsou motivaciou bolo to, ze som sa chcel profesionalne venovat navrhu
plosnych spojov.

Dakujem Ti za tie odkazy na transformacie jednotlivych parametrov. Myslim
ale, ze si skor pozhanam niekde Davida Pozara. Predsa len je to pouzita
literatura. Co sa tyka tych obvodovych parametrov, ja som sa na to pozeral
ako na 2D n-port, kde kazdy port ma svoje suradnice x,y. Preto som pisal o
vlastnom zvode v bode 1 a v bode 2. Samozrejme ze pri merani su ostatne
porty "open" - na prazdno. To, ze to treba este korigovat som si uvedomil
az ked som sa spytal v hw-liste... Ale pre rychlu charakterizaciu zvodu
struktury staci len S11. Viem, ze tu sa da polemizovat, ale az do roku 2010
to tak robili aj v literature. Potom odpublikovali, ze to treba merat inak.
Ja si ale myslim, ze dolezita je aplikacia a to v mojom pripade bola
rychlost. Je ine merat analyzatorom 800 a 1600 bodov a robit meranie jedno
alebo tri ci styri.

A.

p.s.: Ospravedlnujem sa konfere, ze som si dovolil sa s nou podelit o svoje
vianocne radosti a potesenie.