OT: JWST - konecne!

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 28 15:21:28 CET 2021

> Pritom presnost znalosti polohy stavoveho vektoru
> bude na kilometre

Tak ja neviem, s pomerne mizernym vybavenim ktore ma v sucasnosti mozno
polovica ludstva doslova v rukach sa bezne meria vzdialenost objektov
vzdialenych 35Mm s presnostou na desatinu metra, t.j. asi 85dB; pri 1.5Gm
je 1km len 62dB, a to sa pritom meria vybavenim o niekolko radov
lepsim/drahsim.

Ano, ja chapem rozdiely a fajn, urcite to nie je trivialne, ale... skutocna
vyzva je merat vzdialenosti v stovkach metrov na centimetre, a to tu na
Zemi. Ano, hovorim o tej infrastrukture pre samojazdiace auta.

wek