OT - muj covid

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Prosinec 28 14:56:47 CET 2021

Dobrý den,

Tak mu kup anti 5G přívěšek. Chrání to před poškozením organizmu 5G
sítěma. Sice je prý trochu radioaktivní, ale to mu vadit nebude 😂
Našel jsem je na Aliexpressu za cca 2$, a uvažuju, že si ho také koupím
- kvůli té radioaktivitě, na otestování GM trubice. Píšou že to má asi 2mSv
https://nasregion.cz/konspiratori-maji-novy-hit-sperky-proti-siti-5g-problemem-je-ze-samy-obsahuji-radiaci-247519/

S pozdravem,

--
  Aleš Filip