OT - muj covid

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Sobota Prosinec 25 18:58:22 CET 2021

Celkem zajímavé informace – některé. Vypíchnul bych to o PCR testu „hned“. Vlastní zkušenost po očkování proti chřipce před 15 lety – už nikdy víc, bylo to horší než 4 týdenní chřipka před 25 lety, a navíc se netrefili, takže po pár týdnech po očkování jsem ji stejně dostal.

Po první dávce očkování proti covidu jsem po 2 dnech skoro nepohnul rukou v rameni, jak mě začalo bolet, shodou okolností tou rukou, kam mi to píchli, a to jsem s ramenem neměl nikdy žádný problém. První reakce doktora na pohotovosti byla, že to s očkováním určitě nesouvisí, tak jsem ho požádal, ať to tam napíše do zprávy, že si je na 100% jistý a za svou diagnózu osobně ručí, a doplní proč si je jistý. Tak se šel poradit s dalšíma dvěma doktorama a najednou už si tak jistý nebyl. Napsal to do zprávy podstatně konzervativněji, asi aby nebyl odpovědný, nevím. Píchli mi něco proti bolesti, doporučili pár dní klid, a ono se to srovnalo. Druhou dávku jsem ani nezaregistroval.

Očkovat jsem se nechal loni na konci jara, když na mě přišla řada – chtěli jsme jet jako každý rok na delší výlet někam k moři a do hor – letos na Balkán, vloni jenom do Polska (na cestu zpět jsou jenom jedny hranice), a tam tohle měli v podmínkách pro bezproblémový vstup. Tou dobou navíc všichni oficiálně tvrdili, že po očkování covid nedostaneme. To už se dnes oficiálně netvrdí, většinou, i když stačí doopravdy jenom malá statistika, aby to bylo vidět, a nemusí se ani moc počítat. Navíc jsem si myslel, že vše stejně směřuje k povinnému očkování, takže dělat si problémy všude možně, aby mě naočkovali o pár měsíců později, to nebyla zrovna dobrá představa. Jsem zvědavý, kdy konečně začnou uznávat protilátky a přestanou si vymýšlet, že jenom 180 dní od prodělání oficiálně detekovaného covidu je člověk „plnoprávný“ občan. Zatím jsem nikde nenašel proč zrovna 180 dní, proč to není 170 dní nebo třeba 190 dní. Dojem to na mě dělá – nějak jsme přece rozhodnout museli.

Očkování – ano, ale takové, které proti nemoci doopravdy chrání. Což očkování proti covidu zatím není. Další věc – nechci dělat pokusného králíka, takže 10-15 let zkoušení očkovacích látek bych bral jako minimum. A to se nějak nestalo. Takže očkování dětí určitě ne. Stejně tak sestra je aktuálně těhotná, covid prodělala (podle symptomů) před 2 lety, kdy si ho dovezla a tady to nikdo neznal. Protilátek má stále dle testů hodně, ať už to znamená cokoliv. Prý se mohou bez obav očkovat i těhotné, že to mají odzkoušené. To by mě zajímalo jak, stejně tako jako to očkování dětí – asi těžko někdo otestoval, že třeba ve 20 letech potom nebudou mít problém s tím, aby měli sami děti. A prý se v těhotenství očkuje běžně proti jiným nemocím – taky novinka. Až doteď jsem si myslel, že je to spíš výjimečná věc, a když jsem pracovně jel daleko na východ, tak v očkovacím centru to měli na pěkné tabuli, kde vyjmenovali rizika a kontraindikace očkování.

Takže až nám přestanou ve velkém lhát, a začnou věci doopravdy vysvětlovat, jak si myslí, že to vlastně je a proč, tak si třeba časem opět vybudují důvěru. Zatím to vše vypadá úplně jinak. A postřeh z webu: Pokud by o covidu nemluvili furt v televizi a rádiu, a nepsalo se o tom furt všude v novinách a na webu, tak nejspíš ani nevíme, že tu nějaký problém je. A to při chřipkových epidemiích si pomatuji, že nás ve škole místo 30 bylo 8, zbytek s horečkou doma.

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Saturday, December 25, 2021 6:09 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT - muj covid

Jeden můj velmi moudrý známý říká, že každý člověk má nějaké to iracionálno, nějakou tu Grygarovnsou otázku, po které se rozohní a začne mlít nesmysly.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz <mailto:labaj na volny.cz> >

Znám antivaxerů víc, ale to jsou většinou (slušně řečeno) značně
nemoudří lidé.
Nebo pak lidé (resp. 1 člověk), který je jinak chytrý, ale zase je
strašně chytlavý
na konspirační teorie všeho druhu. Přitom jinak fajn borec, programátor PLC.