RFID - lamerske dotazy

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Prosinec 27 23:30:28 CET 2021

RFID je siroky pojem, existuje mnoho typu, norem, vyrobcu, frekvenci
atd. Pomineme-li UHF a 134kHz, pak je nejpouzivanejsi asi 125kHz a 13,56MHz.
Treba Mifare karty na 13,56 MHz prectete 2 pres sebe, myslim tim UID
karty, ne obsah pameti karty, coz mozna taky jde, ale to jiste nevim.
Nasel jste si ctecku s EM4095, coz je pro Proxy karty na 125kHz a tam 2
pres sebe neprectete. Ale tusim, ze jine karty nez Proxy na 125/134 kHz
asi precist jdou.
Na 125kHz jsou zapisovaci proxy karty s cipem T5577, kompatibilni s
EM4100, TK4100 a pod.
A koukam, ze cinani prodavaji i zapisovaci karty Mifare:
https://www.aliexpress.com/item/1005001599514564.html
s cipem S50, coz se take oznacuje Mifare Classic 1k.

Martin Hanek