OT 5G - muj covid

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 27 11:27:45 CET 2021

On Mon, 27 Dec 2021, J. Polívka wrote:

> Nebezpečí 5G je zveličováno, je sice plánováno až do 100GHz ale pro Evropu
> jsou přidělena dvě pásma a to do 6GHz převážně pro mobilní telefony a pásmo
> 24,5 - 27,5GHz. Zřejmě bude používáno pro Průmysl 4.0 a pro samořiditelné
> vozy a pro přenos mezi velkými uzly. U nás se 5G bude zatím odehrávat na

Cim vyssi frekvence tim hur to prochazi vegetaci a budovou. Nedava mi
uplne smysl je pouzivat pro auta, to by ta sit vysilacu musela byt hrozne
husta, nebo ze by se to pouzivalo na satelity ?

Chapu ze skaci po tech frekvencich 700Mhz po TV , to ma dosah , jeste ty
3.6GHz snad, ale ty hodne vysoke frekvence mi prijdou problematicke na
pokryti.

Jak vlastne funguje 5G ? Je to neco jako mobil - kanal/timeslot a presna
synchronizace nebo je to spis neco jako wifi kde to ridi APcko pomoci
vyzev k vysilani pro jednotlive klienty ?