OT - muj covid

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Prosinec 26 22:11:55 CET 2021

Admin HWnews napsal(a):
> Zaujalo me to coz napsal viz nize. Ja jsem totiz v listopadu naprosto
> to same dostal znovu...privezl to kluk v patek z vysoke (test mel
> negativni, protoze je testuju kdyz jim neni uplne dobre)...jemu bylo
> blbe asi tri dni a tejden kaslal, ale pohoda. Zena to dostala asi dva
> dni na to (babrala se s tim cca 10 dnu a dostala ATB) a ja asi az za
> tyden...kaslal jsem jak zjendanej 3 tejdny. Oba jsme meli PCR
> negativni, obvodacka me poslala jeste na rentgen kde pry take vse ok.
> Ale funel jsem, ze jsem mel problem dojit od auta k ni do ordinace. Jo
> [...]
Řádí tu taky RS virus. Ten jsem měl pár týdnů před kovidem a proto jsem
si ho pak pěkně vyžral, protože jsem neměl plíce ještě v pořádku
(kašel). Dostal jsem ho od mladšího syna, měl jakousi druhou rýmičku,
kterou pak měli postupně všichni, jen mě to trochu semlelo.

- pár dní nástup teplot, výrazné zhoršení kašle, nástup rýmy
- v pátek doktorka, že na mě po pár týdnech zase něco leze a že budu pro
jistotu potřebovat ještě dnes antibiotika aby v pondělí nebylo pozdě
- AG test, PCR test pozitivní (zvlášť ten PCR byla pěkná fraška)
- zahlenění k udušení, na zádech jsem vydržel sotva pár minut
- zimnice taková že si nenaberu ani čaj
- test se zadržením dechu většinou vyšel dobře (spíš jsem se asi vnitřně
přesvědčoval že vyšel dobře)
- oximetr občas ukazoval podivné hodnoty, tak jsem ho prohlásil za
momentálně vadný a v pořádku byl když ukazoval >95
- plíce jsem cítil že nejsou OK
- fakt se mi do špitálu nechtělo, u nás je to pohřebák
- tlak asi týden 90-110/60-70 (beru Carzap, to je ACE2 inhibitor, měl by
bránit i kovidu, std. mám 130/80), doktorka řekla ať ho beru i tak
- teploty asi 10 dní, pod paží ilegálním rtuťákem max 38,3, ale úplně
žhavý dech
- až teď mi doktorka přinesla isoprinosin že už ho konečně sehnala
- uvařil jsem 2 inhalátory (používal jsem je na zvlhčení sliznic kvůli
dutinám kam mi to lezlo)
- dehydratace, tu jsem spravil tím že jsem 1 den pil slané pití (+
vápník, hořčík...), naštěstí ten den jsem slané a kyselé vůbec necítil
- už jsem to nevydržel, domluva s doktorkou že to budu srážet i když to
není na srážení
- teploty přetrvávají, žhavý dech přešel
- několikadenní taneček na sražení teploty pod dozorem lékařky se podařil
- šílená únava
- velmi rychlé vysílení i teď
- naprd spánek ještě doteď
- den který trval 100 let
- výrazné zhoršení sluchu, tinnitus který mě i budí
- hned zkraje nám došlo céčko a než přišlo další, byl jsem týden bez C,
což k tomu asi přispělo
- problém s praskáním žil (nohy, ruce)
- téměř měsíc po testu mám stále teploty >37, srážím je (s vedením
doktorky), podle krve mám pořád někde nějaký zánět
- kašel přetrvává
- manželka doteď nasraná že jsem jí zkazil advent, no asi jsem měl zdechnout

Jelikož jsem už od července měl spolehlivé informace o Deltě, odložil
jsem polomasku (3M 3700 s krytým ventilkem a 3x filtrem z cyhtréroušky
tj lepší než FFP3, měněno až se mi hůř dýchalo do schodů, masku jsem
čistil několikrát denně) a nechal všemu volný průběh řka, že je lepší
rýma teď a imunita, než kdovíco vypustí na zimu. Sice člověk už z kovidu
nevykašlává plíce, ale když se potkají 2 těžší virózy, udělá to pěkný
mazec v těle. Dokud nejsou doléčené plíce (tj bez kašle), tak zřejmě
budu polomasku užívat i nadále. Mimochodem, respirátory jsou pěkné
svinstvo, když jsem je začal používat do obchodu místo polomasky, tak se
vůbec nedivím, že lidi proti nim prostestují. Já bych se na ně taky s
chutí vysral a dal to politikům do huby. FFP3 chrání před nákazou pouze
v případě, že ho umíte správně používat, ale to polomaska taky, jen se s
ní líp dýchá, nepotí brejle a tak.

K očkování mám prakticky stejný názor jako Petr. Naštěstí i jinak
antagonistická manželka má na toto stejný názor.

Tož požehnané a zdravé celé rok,

JL.

PS: K tomu jak co filtruje:

https://www.okoronaviru.cz/nosit-vlastnorucne-usitou-rousku-ma-smysl-nepodcente-jeji-material-a-sterilizaci/