OT - muj covid

Neděle Prosinec 26 10:20:13 CET 2021

No, protože při tom stojíme, to dokážu vysvětlit i já.

Ale jednou jsem tam upadnul v sedě. To jsem byl na služebce a bylo to asi
po jídle z letadla. Na hotelu jsem měl křeče v břiše, že jsem bolestí
omdlel a udělal si na čele bouli jak tenisák. Druhej den jsem se zdravil s
kolegama v kanceláři "how are you" - "I'm fine and you" a všichni koukali
na tu bouli na čele, asi mi to "fine" nevěřili.

P.K.