OT - muj covid

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 26 08:45:15 CET 2021

Mluvíte mi z duše. Ta věta mě také donutila k zamyšlení o odlišných myšlenkových pochodech, ale nechtěl jsem to rozmazávat.
V podstatě mi to přijde podobně ujeté jako napsat: "Jsem velice tolerantní ke každému, kdo nekrade nebo jinak neškodí ostatním."

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Stanislav Šmejkal
Sent: Sunday, December 26, 2021 2:54 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT - muj covid

- "Jsem velice tolerantní ke každému, kdo se chce dát očkovat"

Tak tahle věta mě dohřála asi úplně nejvíc. Co ti ku*va dává právo být
tolerantní vůči někomu, kdo udělá vše co může, aby si ochránil zdraví a
život a zároveň přispěl k celospolečenské imunitě? Ty nemáš právo být
tolerantní vůči očkovaným, tam tvá práva nesahají. Očkovaní nejsou
prašiví, nemají 5G čip, nepřispívají k "čipové totalitě" ani k ničemu
jinému, co by tě opravňovalo takovou hovadinu napsat. Tohle je čistá
sprosťárna, je to stejné jako napsat větu "Jsem tolerantní vůči lidem,
kteří se nikdy nikoho nepokusili zabít." Nesrovnávám ty činy, srovnávám
společenskou nepřijatelnost "tolerance".