OT - muj covid

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Prosinec 26 02:53:56 CET 2021

Ahoj,

chtěl jsi, aby se mluvilo s tebou, ne o tobě, tak ten mail budu
formulovat tobě. Reaguji na tebe proto, a právě proto, že zde požíváš
jisté vážnosti a tvůj postoj může být pro mnohé inspirací, a tím spíš je
nutné jej hned v zárodku korigovat a nenechat jej bez reakce prosvištět
kolem sebe, jak činím pouze lidem, kterých si nevážím.

Po té skoro dvouleté zkušenosti s Covidem, fungováním státní správy,
lékářů, hygieny, policie a spousty složek, se který mi jsem musel
pracovně i soukromě mít kvůli Covidu co do činění, si dovoluji tvrdit,
že se v mnoha věcech mýlíš a je jenom na tobě, zda si ten omyl přiznáš
nebo budeš dál žít v bludu. Byl jsem ten, který přesvědčil krajskou
hygieničku, že tajit data je blbost, a byl jsem ten, který ta tehdy
utajovaná data, různými způsoby získaná, zveřejňoval tak dlouho, dokud
to nedělala státní správa sama. Nakonec se ukázalo, že mnoha lidem až
veřejná data otevřela oči, jsou bohužel tací, které nikdy nepřesvědčí
vůbec nic.

Já sám jsem Covid prodělal před 11 měsíci, mám po něm sice ne moc
významné, ale dlouhodobé a otravné následky, jsem třikrát očkovaný z
vlastního rozhodnutí, na Covid mi umřel mladší kamarád, kterého bych
nikdy nezařadit jako "rizikovou skupinu". Další "opravdový člověk z mého
okolí, kterého osobně znám" má jako následek Covidu rozjetou rakovinu a
pár týdnů života před sebou. Tím neříkám, že rakovina je následek
Covidu, ten ji pravděpodobně jen akceleroval. Jenom kvůli zaplněným
covidáriích některé onkoprohlídky absolvoval distančně. ONKOLOGICKÉ -
DISTANČNĚ! Takže se dá očekávat, že i teď se smrtelné nemoci léčí
omezeně, protože potřebná místa zabírají ti, kdo diskusi o vakcíně
smetou slovy "To je možné, tvrdí se to."

Ono si stačí číst v datech: https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky a
nemít hlavu zaraženou v písku.

K tvým argumentům:

- "vakcínu nepovažuji za vakcínu, ale pouze za jeden obrovský kšeft"

Jo, je to obrovský kšeft, čistá ekonomie, jak nás ji učila prof.
Fialová. Nabídka a poptávka, ochota zákazníků, v tomto případě vlád, dát
cokoliv, "aby to skončilo". Je to byznys jako prase, ale moderní
farmaprůmysl se pochlapil a ve velmi krátké době vyvinul několik
fungujících preparátů. Někteří neuspěli, utopili v tom nehorázné prachy
a reputaci bez odpovídajících výsledků (třeba Rusko a Sputnik), jiní
uspěli, výrobek na trhu prodali a vydělali nekřesťanské peníze.

Je to VAKCÍNA. Počátky vakcinace proti pravým neštovicím taky byly
docela divoké, ale fungovalo to. Kdyby ta vakcína měla účinnost proti
závažným následkům 50 %, má to smysl. Ono je to celé o pravděpodobnosti
a statistice. Takhle masivní testování vakcín nikdy neproběhlo, aby se
miliardy dávek otestovaly za pár měsíců. To bychom třeba v IT mohli
zrušit penetrační testy a bezpečnostní řešení používat "až se to na těch
ostatních blbcích bude deset let testovat". Nehledě na to, že příští rok
bude vakcína vypadat zase trochu jinak, protože je to vakcína proti viru
a ten mutuje (mutace alfa, beta, gama, delta ... omikron), takže se i
vakcína bude upravovat. Stačí si projít dostupné info o vakcínách proti
chřipce. To nás čeká a nemine.

K očkování asi tolik. Očkování na území České republiky za století
ušetřilo statisíce životů, ale přesto je vakcinace proti Covidu
pravděpodobně už teď historicky třetí až čtvrtou nejúspěšnější vakcinací
po TBC a záškrtu, osobně si myslím, že už dávivý kašel překonala.
Zdroj: https://www.vakciny.net/umrti-ockovani-Ceska-republika

- "kšeft, který nebudu podporovat"

Léčení Covidu je taky obrovský kšeft. V tvém případě jsme jako
společnost místo pár stovek za vakcínu vyhodili v lepším případě
desetitisíce za léčení, u těch neočkovaných na JIPu jde o vysoké
statisíce až miliony. A to nemluvím o těch nešťastnících, kteří běhají
bez potřebné endoprotézy, protože "jejich" postel je obsazena někým jiným.

Zdroj:
https://ceskobudejovicky.denik.cz/zpravy_region/budejovicka-nemocnice-omezuje-planovane-vykony-ostatni-na-jihu-zatim-nemuseji-20.html
https://zlin.rozhlas.cz/omezeni-operaci-a-presuny-oddeleni-v-krajskych-nemocnicich-se-zacina-opakovat-8606269
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/nemocnice-omezeni-pece-uzavrena-oddeleni-covid-19-jednotky.A211213_074552_domaci_vank
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/covid-cena-pece-platba-pojistovny-jip.A211128_200058_domaci_albe

- "Neumřeli, ale prodělali mrtvici, byli v nemocnici, museli se léčit."

O pravděpodobnosti jsem už mluvil. Každá činnost je riziková, ale jak
někdo spočítal, následky pravděpodobné nehody cestou do Prahy na
vakcinaci jsou mnohdy vyšší než rizika té vakcinace. Měl jsem dobrého
kamaráda, bylo mu 42 let, možná si teď a tady na něj pár členů
konference vzpomene, byť on členem nikdy nebyl. Neměl žádné závažné
nemoci. Na jaře umřel - po kolečku všech těch zkratek UPV, ECMO ...
Manželka, učitelka se třemi dětmi do šesti let, zůstala sama. Tenkrát
pro něj vakcína nebyla, očkovali se jiní, ohroženější.

Těch 37 000 zemřelých navíc "v době Covidu" (Zdroj:
https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr) je také nutné započítat. A jenom
můžeme diskutovat o tom, za kolik těch nadúmrtí si mohou lidé sami, za
kolik neschopní lékaři, za kolik neschopná vláda a státní správa a za
kolik Covid samotný.

O pravděpodobnosti jsem už mluvil. Nikdo nikdy netvrdil, že vakcinace je
bez rizika, ale dnes už víme, že riziko prodělání Covidu je daleko
závažnější než riziko vakcinace.
Zdroj:
https://www.irozhlas.cz/veda-technologie/veda/krevni-srazeniny-covid-19-koronavirus-trombozy-ockovani-studie_2108271328_pat

Data z MS kraje:
https://twitter.com/ivondrak/status/1462743343247638528
https://twitter.com/ivondrak/status/1465274425935282181
https://twitter.com/ivondrak/status/1467864354167140360
https://twitter.com/ivondrak/status/1470369897205088258

- "Jsem velice tolerantní ke každému, kdo se chce dát očkovat"

Tak tahle věta mě dohřála asi úplně nejvíc. Co ti ku*va dává právo být
tolerantní vůči někomu, kdo udělá vše co může, aby si ochránil zdraví a
život a zároveň přispěl k celospolečenské imunitě? Ty nemáš právo být
tolerantní vůči očkovaným, tam tvá práva nesahají. Očkovaní nejsou
prašiví, nemají 5G čip, nepřispívají k "čipové totalitě" ani k ničemu
jinému, co by tě opravňovalo takovou hovadinu napsat. Tohle je čistá
sprosťárna, je to stejné jako napsat větu "Jsem tolerantní vůči lidem,
kteří se nikdy nikoho nepokusili zabít." Nesrovnávám ty činy, srovnávám
společenskou nepřijatelnost "tolerance".

Poznámka na závěr:

Já mám prostě pocit, že nám tu bohužel chybí generace lidí, kterým
umíraly děti na nemoci, na které dnes existuje očkování. Ne lidé, kteří
znali někoho ... ale mámy, kterým umřelo dítě na záškrt. Mám pocit, že
generace mojí babičky by vůbec nechápala, co tu vedeme za řeči.

Standa