OT - muj covid

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 25 22:20:22 CET 2021

Jako plán dobré.
Ale jak říkají vojáci - žádný plán nepřežije první kontakt s nepřítelem.

O omikronu toho ještě pořád moc nevíme. Že je v Jižní Africe hodný
neznamená, že bude hodný i tady.
Tam snad není člověk starší než 60 let. Jejich populace má proti naší
tak poloviční průměrný věk. Navíc jsou přece jen už trochu geneticky
vzdálení.
Kromě toho není nikde psáno, že se z omikronu nemůže stát nějaké další
řecké písmenko. Které třeba bude mít nakažlivost omikronu, ale
smrtelnost delty nebo ještě horší.
Pokud ne, tak fajn. Pokud ale ano, tak potěš koště.

A k tomu léčení praktikem: monoklonály nejsou žádný sirup do čaje, ale
pěkný humus. Takže nechat si je píchat už v počátečním stádiu, kdy není
jasné do čeho se to u dané osoby rozjede - děkuji nechci.
To raději 5x očkovací včelku, než monoklonál.
Navíc ty stávající monoklonály na omikron snad moc nefungují, případně
nefungují vůbec.

PL