OT - vax/antivax

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Prosinec 25 20:56:30 CET 2021

1. Informace prostě nejsou. Když si poslechnete např. fundovanou
dvouhodinovou přednášku
https://www.youtube.com/watch?v=3qbSHwjJoYo&list=PLQL6z4JeTTQkjTp2Vsuha6-07yN70o9G0&index=24,
nedozvíte se prakticky nic.
2. Lidská psychika funguje podivně. Pokud máte mizivou (třeba i menší
než 1/100000) pravděpodobnost, že po očkování dostanete mrtvici, tak si
řeknete, nojo, ale ten stotisící můžu být právě já, a očkovat se
nenecháte. Stejně funguje loterie, tam je šance ještě menší a přesto
lidi sázejí. Proti tomuto fenoménu je těžké bojovat, herní průmysl také
hned tak nezkrachuje.
3. Argument typu nenechám se očkovat, protože je to jen byznys, který
nechci podporovat mi připadá poněkud pošetilý, protože ten byznys stejně
podporujete ze svého zdravotního pojištění.
4. Proti negativním účinkům očkování se lze i pojistit (např.
https://www.uniqa.cz/aktuality/uniqa-ma-pojisteni-pro-komplikace-po-ockovani-proti-covidu-19.html),
zřejmě se lze i soudit
(https://advokatnidenik.cz/2021/01/27/soucasny-stav-nahrady-ujmy-zpusobene-ockovanim-proti-onemocneni-covid-19/).
Ale to jsem teď narychlo našel na webu, chtěl bych to vidět v praxi
(zvláště potom co mi přišel nedávno od soudu naprosto nesrozumitelný
přípis, týkající se událostí 25 let starých).

PS. Osobně nesázím, očkovaný jsem, nicméně stejně nejsem úplně
přesvědčen, že to je k něčemu dobré.

Mrazík