OT - muj covid

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 25 18:07:56 CET 2021

No tohle muzu potvrdit od moji svagrove (mluvil jsem s ni naposledy pred
4 hodinama nez odjela na nocni do spitalu) a jak jsem psal odslouzila
toho uz v nekolikate vlne v prvni linii na covidovem JIPu fakt hodne
(mimochodem 3x ockovana bez nasledku).

Jeji nektere "kolegyne" antivaxerky a nektere dokonce jezdi i
demonstrovat v tom fakt umi chodit....ono jim proste vyhovuje nebyt
ockovane...nebot jakakoli karantena (nebo pozitivni test) je fajn
dovolena doma zatimco ty ockovane blbky (vcetne svagrove) za ne pak musi
brat mimoradne smeny, aby byl zajisteny personal na oddeleni.

RV