OT - muj covid

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 25 17:49:00 CET 2021

Můžu doložit lékařskou zprávu, že bohužel nekecám.
A to se děsím, co se stane 3 měsíce po 3. dávce, kterou jsem nedávno
dostal. ;-)

Já jsem ale reagoval na někoho jiného.
Na Tvůj příspěvek ne, protože ty jsi psal o své skutečné nemoci.
A z nemocných lidí si srandu nedělám.
Na rozdíl od těch, co slyšeli, že ten a ten ...

Ale když už jsi na mě zareagoval, tak to trochu rozvinu.
Na tom Tvém příběhu mě překvapila jedna věc. Jsi první člověk, kterého
jsem "potkal", který je antivaxer a přitom je jinak rozumný člověk.

Znám antivaxerů víc, ale to jsou většinou (slušně řečeno) značně
nemoudří lidé.
Nebo pak lidé (resp. 1 člověk), který je jinak chytrý, ale zase je
strašně chytlavý
na konspirační teorie všeho druhu. Přitom jinak fajn borec, programátor PLC.

K jednomu dalšímu postu, že se mažou blogy antivaxerů, a že je to cenzura.
Z hlediska svobody slova to asi opravdu není dobře.
I když tak trochu se to chápat dá (čímž ale neříkám, že bych to dělal
taky tak).
Ve společnosti jsou lidé, kteří nejsou příliš chytří, ale o to jsou
chytlavější
na "zaručené" informace jak do nás píchají chipy, jak z nás bude vysílač 5G,
budeme magnetičtí a vyrostou nám tykadla.

Všechny tyto zprávy musí být "podloženy" něčím neověřitelným. Takže
se vždy píše, že teď se nám nic nestane, ale počkejte za 10 let.
Je to stejný princip jako s "klimatickou krizí". Je třeba stanovit
nějaký vzdálený
horizont, kdy ta příslušná hrůza vypukne.
Všichni už se poučili z fiaska Římského klubu, který stanovil
katastrofické vize
příliš blízko, takže se dalo v praxi nahlédnout, jaká to byla kravina.

Už jsem víckrát psal, že mám celkem blízko ke zdravotnictví. Kdysi mě
vývoj pro zdravotnictví několik let živil. Teď už ne, ale kámoše tam
samozřejmě
z té doby ještě nějaké mám.
Takže mám celkem informace z první ruky jak je to s počtem a průběhem
Covidu u očko a neočko. Proto vím, že očko je (pro mě) to správné řešení.

Ne proto, že bych se bál, že na to zemřu. I když ani to samozřejmě není
vyloučené.
Ale protože se daleko víc bojím dlouhodobých (trvalých?) následků po
prodělaném
Covidu. On ten Covid je takový multiinstrumentalista se schopnostmi
Macgyvera.
Umí napadnou nejen plíce, ale i mozek, oči, trávicí trakt a další části.
A bohužel
tam umí nechat svou navštívenku.

A jedna historka z natáčení z jedné okresní nemocnice.
V tom špitále (jako dnes asi ve všech) pozavírali různá oddělení, aby
měli prostory
a hlavně lidi do covidárií. Samozřejmě je zájem, aby zdravotníci byli
očkovaní, aby
nemocnost mezi personálem byla v rámci možností minimalizovaná.
Ale i mezi zdravotníky jsou antivaxeři.
No v tomhle špitále je velmi hlasitým antivaxerem (FB a nějaké blogy)
jedna sestra
z rehabilitace. Všude rozhlašuje informace, jak je to očkování naprosto
zbytečné
a je to jen proto, aby farmafirmy vydělaly. A že ona to musí vědět, protože
v nemocnici pracuje.
Rehabilitaci taky zavřeli a sestry měly jít dělat do covidárií. No a
takhle milá sestra
do žádného Covidária nenastoupila, ale šla na (uměle udělanou) ošetřovačku,
což je dneska velmi jednoduché.

PL