LibreElec+PVR - problem casu

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Prosinec 25 17:59:16 CET 2021

Tak už si můžu odpovědět sám:
Bylo to pomalé kvůli USB Flashce. Po výměně za jinou (podle testu
CrystalDisc rychlejší) se aktualizace knihovny zrychlila cca 10x.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek
Sent: Thursday, December 23, 2021 8:18 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: LibreElec+PVR - problem casu

Přidám se s jiným problémem týkajícím se LibreElec:

Provozuji na PC nainstalované na USB flash. Fungovalo asi rok. Minulý týden
jsem povolil automatickou aktualizaci knihovny po zapnutí. Po pár dnech LE
nešel spustit. Nabízí se souvislost s těmi zapnutými aktualizacemi...
Po nové instalaci mne překvapila pomalost aktualizace knihovny. Cca 1500
filmů na HDD trvalo nějakých 15 hodin. Přitom bylo zvoleno Local information
only, protože data k filmům jsou na HDD. To je normální rychlost?
Po aktualizaci jsem spustil WatchedList, aby obnovil stav Shlédnuto. Opět
záležitost na několik hodin.
A pak asi při 3. spuštění LE došlo samovolně ke spuštění nové instalace.
Takže mě čeká zase vše od začátku. :-(

Dělám něco špatně?