LibreElec+PVR - problem casu

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 23 20:14:31 CET 2021

Zdravím a přeji hezké svátky.

Aktualizaci LE jsem vypnul a nedělám. Důvod je stajný jak píšete,
aktualizace mnoho zničí nebo se provede tak, že LE již není funkční.
Stalo se mi to u některé verze 9 něco a od té doby vždy zakazuji
automatickou aktualizaci a když chci aktuální verzi tak udělám čistou
instalaci.

Milan