OT - muj covid

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Prosinec 25 17:34:41 CET 2021

Mazání názorů není ideální přístup, ale jsme v situaci, kdy možná převážil „vyšší“ zájem. Viděl jsem nějaký pořad v TV o odpůrcích očkování. Paní „youtuberka“ o sobě tvrdila, že je zdravotní sestra a že po odběru krve očkovaným v ní viděla „ty čipy“. Její příznivce se dušoval, že měl půjčený mikroskop od souseda a ty čipy viděl na vlastní oči…

Soudný člověk by se tomu zasmál, ale vezměte si, že jsou lidé, co tomu věří. A nejen věří, ale dost militantně tento svůj názor vnucují ostatním.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Saturday, December 25, 2021 2:29 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT - muj covid

Já jsem nebyl proti očkování, ale po té co google, řekl že bude mazat videa/účty na yt co se neshodují s názory WHO nebo místní zdravotní organizace.
Pak aktuálně začlo vyhrožovat, blogerům, že jim smaže blog, protože tam píšou dezinformace, což dle jejich definice je vše co odporuje názoru ministerstvu
zdravotnictví.  Upřimně to už jsme tu měli, jedinou pravdou bylo to co hlásala strana a pak se diví, že to tolik lidí odmítá......

Zdeněk Aster