OT - muj covid

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Prosinec 25 15:37:21 CET 2021

On Sat, 25 Dec 2021, Jirka Mww wrote:

> Jsem obecně příznivcem očkování,  už léta se s manželkou necháváme očkovat
> proti chřipce s pozitivními výsledky.

Pred vice lety jsem se asi 6 let po sobe nechaval ockovat proti chripce.
A obcas jsem chripku i chytil ale ne moc tezkou. Protoze pojistovna ale
delala hrozne potize s proplacenim - na potvrzeni od doktora se jim
vzdy neco nezdalo tak jsem za nim musel znova aby to prepsal a to mne
docela stvalo, tak jsem se na to vykaslal a poslednich 7 let se neockuju
a chripku jsem nemel.

Kdyz vidim v TV ruzne radily z ministerstva a jejich kampane aby se
lidi nechavali ockovat proti chripce, tak si rikam jaka banda pitomcu
to vede - vyhazovat penize za ruzne reklamy jim potize nedela, ale
aby naridili pojistovnam proplacet to ockovani doktorum aby s tim
pacienti nemeli administrativu, tak na to neprijdou. Tim by pro to
udelali mnohem vic.

> Když jsem ještě pracoval, musel jsem jezdit i do dost exotických zemí a
> zaměstnavatel vyžadoval a platil nejrůznější očkování podle doporučení
> odborníků a aktuální situace v té které zemi.  Nedovedu si představit, co
> by se dělo , kdybych některé očkování odmítl. Asi by jel někdo jiný , pokud
> by byl k dispozici, a nebo bych musel asi podepsat nějaký revers.  Za celou
> dobu 20ti let se to ale ani u žádného z kolegů, kteří také cestovali ,
> nestalo.

Ja jsem se puvodne ockovat nechtel nechat, ale kdyz se tu ten virus
na jare porad drzel a po te co jsem slysel pribehy kolegu o jejich
znamych kteri si tim prostli na JIP tak jsem si rekl ze nemusim vyzkouset
vsechno a jak to bylo mozne tak jsem si nechal dat 2 davky. Davali
Pfizer, ten se zdal byt dobry a udavala se u nej vysoka ucinnost az 90%.
Vypadalo to ze po vakcinaci je clovek za vodou.

Jenze veci se zmenily a i kdyz mam narok na treti davku tak se zatim
nechystam. Jednak hodne lidi rika ze meli po vakcinaci ruzne potize
ktere se ale oficialne popiraji - prijde mi ze se tady zase organizovane
lze. Druhak mi prijde ze ucinnost vakciny sla uplne do pr.. . Izraelci
uz tvrdi ze treti davka je na nic, ale ta ctvrta davka, to teprve bude
to pravce orechove.

Prijde mi ze nechat se ockovat 2 roky starou vakcinou na virus ktery
zmutoval a ktera nej uz moc nefunguje je uplne k nicemu.

A prijde mi jako drzost od takzvanych "odborniku" ze srovnavaji
vakcinu na Covid s vakcinama na zloutenku a dalsi nemoci.

Na jedne strane vazne nemoci ktere vas pravdepodobne zabiji kdyz je
chytite a k nim vakciny ktere vam staci jednou a mate skoro 100%
ochranu na cely zivot.

Na druhe strane Covid se smrtnosti 0.3% a vakcina ktera uz moc
nefunguje a kterou by jste si meli davat co tri mesice.

To mi prijde jako nesrovnatelne. No uvidime co prinese Omikron.