OT - muj covid

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Prosinec 25 14:29:22 CET 2021

Jsem asi těmito skutečnostmi ovlivněn natolik, že naprosto nechápu, že
když je proti nějaké nemoci k dispozici vakcína,
schválená příslušnými odbornými institucemi, že jsou lidé, kteří se
naočkovat nenechají a pak zbytečně zatěžují zdravotnický systém, nejde
samozřejmě jen o covid, ale obecně.  Například nechápu, že někdo jede na
dovolenou třeba do Thajska a nenechá se očkovat proti žloutence.

> Zdravi
> Jirka Sloupenský  OK1MWW

Já to chápu, když se necháte naočkovat proti žloutence tak ji jaksi
nedostane, i sestřičky na infekčním chodí mezi pacienty bez nějakých
ochran při žloutence.
No a při covidu, nejen, že se nakazíte, a můžete mít i težší průběh, ale
i ty sestričky musí byt v ochraném obleku, aby to nechytili a to jsou
očkované....
Já jsem nebyl proti očkování, ale po té co google, řekl že bude mazat
videa/účty na yt co se neshodují s názory WHO nebo místní zdravotní
organizace.
Pak aktuálně začlo vyhrožovat, blogerům, že jim smaže blog, protože tam
píšou dezinformace, což dle jejich definice je vše co odporuje názoru
ministerstvu
zdravotnictví.  Upřimně to už jsme tu měli, jedinou pravdou bylo to co
hlásala strana a pak se diví, že to tolik lidí odmítá......

Jinak abych doplnil měl jsem covid v lednu, fakt nic moc, a ta inkubačka
byla taky hodně dlouhá, a problémy s teplem zimou jsem měl taky, ale to jsem
přesně jak psal Petr netušil, která bije k tomu jsem dospěl až po sléze,
kdy jsem rozklíčoval tu velmi dlouho inkubační dobu,  jel jsem
aspirin( coz je pry lepsi nez paralen protoze redi krev) a
isoprinosin(minimalne neuskodi pokud tomu neverite).....

Zdeněk Aster