OT - muj covid

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Prosinec 25 13:32:14 CET 2021

Dobrý den a hezké svátky všem.  Nedá mi to, abych nepřipojil svůj názor.
Bylo mi 69 let, jsem v podstatě zdravý, beru jen prášky na vysoký tlak.  V
mém okolí zemřelo na covid několik lidí,
nejmladšímu bylo 42 roků.   Já mám už 3 dávky očkování , po žádné z nich
jsem neměl žádné příznaky,
kromě cca 1 den trochu bolestivé místo vpichu.  Rovněž tak nikdo z
očkovaných v mém okolí neměl žádné vážnější potíže.
V řadě případů to jsou  lidé starší než já.
Jsem obecně příznivcem očkování,  už léta se s manželkou necháváme očkovat
proti chřipce s pozitivními výsledky.
Proti covidu jsem se nechal očkovat jen proto,k abych na to neumřel, jsem
jednoznačně riziková skupina.
Možná, že jsem to i prodělal, nějaká atypická "nachlazení" se v posledním
roce konala, možná něco z toho byl i covid,
ale nijak specielně jsem to neřešil. Obvykle pomůže několik
tabletek acylpyrinu.

Když jsem ještě pracoval, musel jsem jezdit i do dost exotických zemí a
zaměstnavatel vyžadoval a platil nejrůznější očkování podle doporučení
odborníků a aktuální situace v té které zemi.  Nedovedu si představit, co
by se dělo , kdybych některé očkování odmítl. Asi by jel někdo jiný , pokud
by byl k dispozici, a nebo bych musel asi podepsat nějaký revers.  Za celou
dobu 20ti let se to ale ani u žádného z kolegů, kteří také cestovali ,
nestalo.

Jsem asi těmito skutečnostmi ovlivněn natolik, že naprosto nechápu, že když
je proti nějaké nemoci k dispozici vakcína, schválená příslušnými odbornými
institucemi, že jsou lidé, kteří se naočkovat nenechají a pak zbytečně
zatěžují zdravotnický systém, nejde samozřejmě jen o covid, ale obecně.
Například nechápu, že někdo jede na dovolenou třeba do Thajska a nenechá se
očkovat proti žloutence.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

so 25. 12. 2021 v 12:29 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>