Napinaci ram na SMT planzety

jurp jurp na volny.cz
Pátek Prosinec 24 22:09:43 CET 2021

Ja si prave delal vlastni konstrukci inspirovanou znamymi modely SD300,
Cybres SP2421 a podobnymi konstrukcemi.
Napinaci ram z Al profilu a cinsky drzak pro sitotisk s polohovanim.
PCB uchycuji pomoci magnetickych upinek (a podlozek u velkych desek).
Uchyceni planzety-sevrenim v plose.
Ale preci jen napinani v jedne ose, + to sevreni neni zase az tak dobre,
takze se planzeta trochu povoluje a pak to "plave".
Asi by bylo lepsi si nechat vyfrezovat upinaci listy s "koliky", kde by k tomuto
nedoslo. Jen tohle na svych vetchych kolinkach nevyrezu a nyvypiluji.

Treba tahle sestava by byla vcelku zajimava:
https://www.mnjkcity.com/archive/Manual-Stencil-Printer-Pneumatic-Stencil-Frame-For-Pcb-Assembly/zr19c9gba77af98.html

Jen ta cena je silne podezrela, protoze tech ~600$ by se mel pohybovat jen ten
pneumaticky ram.

K izolepou prilepene planzete se uz nevratim, to ted jsem na tom rozhodne lepe.

JURP