Napinaci ram na SMT planzety

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 24 18:46:55 CET 2021

Díky.
Udělané to má pěkně.
Video je sice zbytečně natažené tím, jak odjehlovává profily a dělá
další triviální činnosti, ale to se dá přeskákat.

Docela dobrý nápad mi tam připadají ty plastové přítlačné lišty s
magnety, tlačené závitovými tyčemi.
I když bude asi trochu složité dosáhnout stavu, když to drží tak akorát.
Aby deska nemohla uhnout, ale zase se dala snadno vyndat a nadat další.

Ale naprosto nemá vyřešenou přesnou a opakovatelnou polohu v ose Y.
Pro jeden tišťák si to můžu individuálně napozicovat. Ale když jich
dělám 10, tak musí být zajištěno, že každou další desku dám do přesně
stejné polohy.
To já řeším tak, že kolem toho tišťáku dám kousky stejně tlustého
cuprextitu, a přilepím je k nosné desce izolepou.
Takže na rozdíl od něho já polohuju šablonu, kdežto on polohuje tišťák
pod šablonou.

PL