Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Prosinec 22 14:29:58 CET 2021

Já bych měl z té prodloužené záruky obavy, nevztahuje se na ni zákon o
ochraně spotřebitele, je to dle podmínek sestavených nějakou cizí
pojišťovací firmou a ty podmínky by se mi osobně studovat nechtělo, nehledě
na to, že nejsem právník.
Karel.

út 21. 12. 2021 v 17:38 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>