Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 21 18:08:10 CET 2021

Vim o tom, jenze tohle zachytava v podstate je vyrobni vady, ktere
vznikly v zaruce a byly v zaruce reseny. Vady pozarucni tam samozrejme
nejsou, protoze modely stare 10 let tam nenajdete.

IMHO prodlouzenou zaruku nema smysl platit. Tam kde si je vyrobce jistej
sam dava nadstandardni zaruku...na proreziveni, na BLDC motory
(samozrejme to neni to same co ten invertor co s nim toci) apod. A z
mych 25 let zkusenosti s domacimi spotrebici mi v podstate zadnej
neodesel driv nez ted tahle mycka ..coz je 7 let a samozrejme na vadu
nekrytou vyrobcem.

RV