Vyber mycky (Bylo Re: Mycka Bosch - chyba E09 - netopi)

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Prosinec 21 18:05:53 CET 2021

Špatné mytí bývá způsobeno ucpanými tryskami ve vrtulích.
Jednou se panímámě podařilo nasadit špatně zpátky po vyčištění to sítko
dole na dně a do oběhu se dostalo leccos.
Mimo jiné také zrníčka z hroznového vína.
Dostat to z těch vrtulí byl docela oříšek.
Ale hned potom myčka začala umývat jako zamlada.

H.