Vyber mycky (Bylo Re: Mycka Bosch - chyba E09 - netopi)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 21 16:24:44 CET 2021

Me i predchozi mycka myla dobre a prestala az kdyz prave prestala topit.
Myslim, ze pokud je tam tepla voda a myci prostredek umeje se to skoro
vzdycky.
Zmerte spotrebu a budete mit jasno hned... :-)

U me to zhorsene myti maskuje to pripojeni na teplou vodu. U predchozi
pracky zustavaly nerozpustene zbytky tablet.

RV