Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Úterý Prosinec 21 18:05:02 CET 2021

Mám bosche až umře tak bude asi zase bosch. Jinak desky do Bosch/Siemens
dělá Melecs v Gyoru a Siegendorfu a není to čína. Jen je to bohužel
bezolovo.

Pro kamaráda jsem opravoval electrolux a je taky pěkně udělaná,
servisovatelná.
Co mě zaujalo tak electrolux už má pár let na čerpadlech 3F BLDC.

Dobrou volbu

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Pruha
Sent: úterý 21. prosince 2021 16:31
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Máme doma asi 17 let starý Whirlpool. Teda první 2 roky byl v provozu dost
sporadicky. Ale pak už prakticky každý den, někdy i 2x.
Je vyměněné topné těleso (prorezlo po cca 10 letech a vyhazovalo
chránič) a čerpadlo (cca rok po topném tělese).
Jinak drží.
Dokud neodejde elektronika, budu resuscitovat i nadále.

H.

Dne 21.12.2021 v 16:20 Tomáš Koželuh napsal(a):
> [...]
brzy vysypal.
> My jsme ten Bosch vzali, protože dobře vycházel v dTestu, v té době
> byl i za rozumnou cenu (asi čtrnáct tisíc). Myje dobře, dá se dobře
> vyčistit, vysypalo se tam to čerpadlo. Je vestavnej a chybí mně tam
> projekce odpočtu času mytí na zem, je tam pouze červená kontrolka
> chodu, která přes den není vidět. Moc víc nevím, co k tomu napsat. V
> podstatě je to o tom, která myčka vydrží dýl a to se dá u nových
> modelů těžko odhadnout, jedině najít nějaký doprodejový model, který všem
vydržel a to se bude těžko hledat...

servisáka je to slovo do pranice.