Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Prosinec 21 16:31:12 CET 2021

Máme doma asi 17 let starý Whirlpool. Teda první 2 roky byl v provozu
dost sporadicky. Ale pak už prakticky každý den, někdy i 2x.
Je vyměněné topné těleso (prorezlo po cca 10 letech a vyhazovalo
chránič) a čerpadlo (cca rok po topném tělese).
Jinak drží.
Dokud neodejde elektronika, budu resuscitovat i nadále.

H.