Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Prosinec 21 17:42:14 CET 2021

Zrovna Beko bych za sebe nedoporučil. Sice jsme od nich myčku neměli, ale
cokoliv dalšího byl neuvěřitelnej krám, lednička je hlučnej vergl (teď už
hrčí přes léto ve sklepě, tak to nikoho netrápí), trouba peče nerovnoměrně a
možná bych si vzpomněl ještě na nějakej další krám od nich.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Tuesday, December 21, 2021 5:22 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Jo jasne..nemyslel jsem to nijak zle...jen tak nejak premyslim zda se da
neco predikovat z kvality 10 let starych modelu, ze se na to vyrobce
nevyflaknul a nezije uz jen ze jmena.

Me se treba to reseni s tim nalepenym topnym telesem docela libi (i kdyz na
tom nerezu ta ucinnost prenosu tepla do vody bude asi bidna), ale co se mi
libi mene, ze je to tim padem jeden dil s cerpadlem a dodava se to jen
spolecne. A cena je cca 2kKc. Coz je skoro 25% ceny nove pracky i kdyz treba
mene znackove.

Asi fakt zkusim nejake Beko apod...abych pravdu rekl nezajimaji me celkem
zadne extra vymyslenosti...clovek je tim mozna nadsenej prvni tejden a pak
tak stejne kazdej nalupe nadobi a mackne jeden stejnej program.

RV

vydržel a to se bude těžko hledat...