Vyber mycky (Bylo Re: Mycka Bosch - chyba E09 - netopi)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Prosinec 21 15:43:13 CET 2021

Tohle je hrozne individualni a velmi zalezi na rodinne/financni situaci.
Mycky se daji koupit od 5t do 70t (tusim, ze nektere Miele jsou takto
rozsafne) a na prvni pohled muzou nekomu pripadat, ze vlastne delaj to
stejny za ruzny penize.

Takze veci, ktere u nas nejdou snadno zmenit:
1) vestavba
2) bez panelu (cudliky jsou na horni hrane dvirek, ta jsou cela prekryta
deskou)
3) sirka standard 60cm, vyska standard 81cm (az ted jsem se dozvedel, ze
existuje XXL vyska 86cm)
4) nemame dvere do kuchyne, primerene potichu
5) pripojeni studenou (to maj vsechny, tim jen rikam, ze me nelimitoval
vyber tepleho a sedeho pripojeni)
6) kazdy den se vari, nekdy pece, je tu spousta lidi doma / homeoffice
apod. Klidne je to 1, 2 nekdy i 3-4 mycky denne - radsi nejakou, co
chvili vydrzi.

Veci, ktere jsem si vybral, protoze jsem rozmazlenej utracec, takze to
racionalne nemusi davat nekomu jinemu smysl:
1) Promitani stavu na podlahu
2) Energeticky stitek A nebo B. A je velmi cenove prohibitivni, a
ekoprogramy maji i 5 hodin. V te moji je ten zeolitovy vynalez na
levnejsi suseni. Dtto si to samo otevre na konci dvirka a vyfuni paru
ven, cimz ma opet snizovat energeticke naroky. Ano, pokud si prepocitate
uspory energie na vyssi cenu, nemuze to vyjit. Jsem psal, ze to nemusi
davat racionalne smysl ;)
3) Proti bodu 2) chtela zena i urychlovaci tlacitko (varioSpeed), kdyz
potrebuje umyt vic nadobi a zkratit programy i na ukor spotreby vody a
energie.
4) Jsem spokojen s nemeckymi vyrobky, takze jsem vybiral jen Bosch,
Siemens a Miele.

Co jsem dostal a nevyuziju:
1) Wifi pripojeni - nejak mi neni jasne, k cemu to vyuzit (pry muze
uzivatelka hlasovat, jak dopadla cistota nadobi a nejak se ji
automaticky ty programy prizpusobi), a robota, co by to na dalku nandal
a vyndal, toho k tomu zatim nedavaj.
2) Pripojeni na sedou a teplou vodu - nemam k tomu bohuzel barak
nachystanej.

Jeste poznamka Bosch/Siemens -> je to lautr to samy, ma to jinou
nalepku, jiny barvy plastu, jiny nazvy "chytrych technologii", ale je to
ten samej vyrobek prakticky, oboji vyrabi BSH.

J.