Re: OT: Výměna skla displeje u MT

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 21 10:56:50 CET 2021

Ano horkovzduchem rozebrat, přešroubovat vnitřek, někdy bývá problém s
vyndáním přilepené baterie - fakt to jde mizerně, když se utrhne ta
páska. Záleží jak jsou záda přilepená, když tak odstranit původní
lepidlo a pak znovu přilepit. Používám lepidla B7000, T7000 apod. Ale
pokud jste to nedělal, tak je to piplačka (ona je to skoro vždy) a u
jednoho to nemá cenu. Taky je potřeba nějaké drobné nářadí atd.

Martin Hanek