Re: OT: Výměna skla displeje u MT

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 21 10:49:09 CET 2021

Také jsem přemýšlel, že to vyměním sám (komplet displej s rameckem), ale
nějak se na to necítím, když se to musí rozebrat horkovzduchem. Pak odejde
baterie vlivem většího zahřátí, když to člověk nikdy nedělal a úspora je
pryč (a treba při té druhé nucené rozborce pro výměnu baterie odejde pro
změnu nový displej)... Možná je potřeba i nějaké to lepidlo (staré
odstranit) a kdo ví jaké finty na to, když jsem koukal na YT...