Re: USB nabíječky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 20 22:36:11 CET 2021

Já si všechny trvale běžící zdroje po zakoupení měřím. Tedy nejen ty USB
do zásuvky, ale i set-top-boxy, televize, PC atd.
Zrovna u STB jsem vhodným nastavením dosáhl snížení spotřeby ve stand-by
z 6W na <0.5W. V rozporu s návodem i s názvem položek v menu, kde to
měli označeno naopak.

Měřím to, protože to mám jak snadno změřit.
Ale kdybych neměl, tak "ruční test" pravděpodobně vyhoví taky.
Hřeje? Tak je to špatné, pokud možno nenechat běžet trvale.
Je studený jako psí čumák? Spotřebu neřešit, a vypínat případně jen z
bezpečnostních důvodů.

Pan Joule nařídil, aby se ztráty projevovaly jako teplo. A výrobci jeho
nařízení dodržují.

PL