Re: USB nabíječky

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Prosinec 20 22:18:08 CET 2021

Já to řeším tak, že tam dám TP4056 modul a 18650. Tak, kde to moc nejde,
dám do držáku tužkovou lionku a propojím zbytek drátkem. Ty ale mají jen
300mAh. Prakticky ve všech zařízeních na 2-3 tužkovky kam nejde dát něco
většího, mám 10440 nebo 14500 v ceně dvou nejlevnějších tužkovek.
Čelovky mám na 18650. Zařízení ale prudčeji zdechne, než u klasických
baterek. Prostě najednou nefunguje.