Znovu 1f softstarter

AZE aze na seznam.cz
Sobota Prosinec 18 20:42:36 CET 2021

Nebyly to 60R125? Mosfety 650V/25A?
aze

From: Jan Kuba
Sent: Saturday, December 18, 2021 8:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: Znovu 1f softstarter

Vypadá to vzhledově jako SSR relé a ty je třeba podle spínaného výkonu chladit.
Ale nedavno jsem narazil na podobnou "škatulku" , která se chovala (byla) jako SSR se spínáním v nule.
10A a žádné uspůsobení na chladič. Tak jsem to trápil a nic nehřálo. Ze zvědavosti jsem to kuchnul
a žádné relé tam nebylo, jen spousta smetí a dva výkonové prvky s označením 6OR125 od kterých jsem nic nenašel...
Celoplastové TO220 a jen vlažné když se spínalo 8A.