Znovu 1f softstarter

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 18 20:33:23 CET 2021

Vypadá to vzhledově jako SSR relé a ty je třeba podle spínaného výkonu
chladit.
Ale nedavno jsem narazil na podobnou "škatulku" , která se chovala (byla)
jako SSR se spínáním v nule.
10A a žádné uspůsobení na chladič. Tak jsem to trápil a nic nehřálo. Ze
zvědavosti jsem to kuchnul
a žádné relé tam nebylo, jen spousta smetí a dva výkonové prvky s označením
6OR125 od kterých jsem nic nenašel...
Celoplastové TO220 a jen vlažné když se spínalo 8A.