Re: OT: konverzia typu komentárov v zdrojovom kóde

JP dodo.hw na jnc.cz
Sobota Prosinec 18 16:25:44 CET 2021

Nechci nikoho urazit, ale kdyz uz pisu nejaky zdrojovy kod = jsem
programator.
A napsat neco tak trivialniho by pro programatora nemel byt takovy
problem, nebo jsem jediny kdo to tak vidi?
Ale chapu, kdyz neco clovek potrebuje ve spechu, tak neni spatne se
zeptat. ;-)

JP