Re: OT: konverzia typu komentárov v zdrojovom kóde

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 17 13:42:02 CET 2021

Zdravim,

nevim, jak rozsahly a jak slozitou strukturu ma vas projekt.
osobne pouzivam IntelliJ IDEA, a ten ma zajimavou funkci:
oznacim blok, stlacim CTRL + / a on mi cely ten blok oznaci jako komentar.
jako radkovy komentar.

a pak by opravdu stacilo jenom nahradit vsechny ///* a //*/ za //

jenom jako inspiraci reseni (mimo psani skriptu).
samozrejme zalezi na rozsahlosti projektu, pokud jsou tam stovky souboru, to asi opravdu neni moc pruchozi cesta

:)

  Sam