Re: OT: konverzia typu komentárov v zdrojovom kóde

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Prosinec 17 16:52:59 CET 2021

Ono je to opačně, LZMA SDK je ze 7-zipu, což není linuxový projekt,
začal na Windows.
Pro Linux vydal oficiální verzi teprve nedávno:
https://www.root.cz/zpravicky/7-zip-ma-oficialni-linuxovou-verzi/
Ale to SDK použilo mnoho projektů: https://www.7-zip.org/links.html

Martin Hanek