Re: OT: konverzia typu komentárov v zdrojovom kóde

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 17 16:44:47 CET 2021

7zip to vie viacmenej kvoli
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2021-December/545133.html

Ja som to samozrejme skusil v TC rocnik 2016, a aj ked v changelogu TC je
xz spomenuty v 2015, nefungovalo mi to "seamless", a nejdem to blizsie
skumat.

V podstate ma open-source linuxovite projekty (notabene pythonovite)
nezaujimaju, takze mi je to fuk.

wek