Re: OT: konverzia typu komentárov v zdrojovom kóde

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 17 13:35:17 CET 2021

No ved ale to je prave uz komplikacia.

Ale ak by to malo byt

pre (vsetky riadky) {
  precitaj riadok
  vyhod whitespace zo zaciatku a z konca
  ak (na zaciatku je /*) zapni komentarovy rezim
  ak (nie je komentarovy rezim) vypis riadok
  ak (na konci je */) vypni komentarovy rezim
}

tak staci tento text prelozit do C a ten prelozit do executable a hotovo.

Masochisti^H^H^H^H^H^H^HPokrocili linuxaci si napisu awk/sed/perl/bash
skript.

wek