Re: OT: konverzia typu komentárov v zdrojovom kóde

Peter Berec p.berec na bonum.sk
Pátek Prosinec 17 13:29:02 CET 2021

Úplne by mi stačilo, keby sa skonvertovali len komentáre ako som uviedol
(na každom riadku je len komentár) a prípady ako xxxx /* yyyy */ zzzz by
zostali nezmenené.

P.

Dňa 17. 12. 2021 o 13:24 Jan Waclawek napísal(a):