OT: Opět zásilka(y) z Ali

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 23:09:29 CET 2021

To ze SMS o dorucovani prisla az po doruceni sa nam stalo tiez parkrat.
Ale kurier vzdy volal, ze ci sme doma, o par minut je u nas. Boli sme,
dorucenie ok. A o 2h prisla ta SMS.

Dnes mam cerstvy iny zazitok, SMS o doruceni v dnesny den prisla este
vcera neskoro vece. Ale neuviedli ani priblizny cas. Clovek je cely den
doma na HO, len cez obed si odskoci na 15min do garaze (5min peso od
bytu) a prave vtedy kurier zavola, ze ci som doma, zachvilu je u mna :)

miro