Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 12:46:18 CET 2021

jo, je, udělal jsem, ale nevypadá to nadějně... několik hodnocení dalších
kupujících je ve stejném stylu... Ali nepomohl, prisel jsem o peníze..

V životě jsem přišel o víc, spíš to sem píšu jako zkušenost... pokud má
prodejce 92 procent kladných hodnocení, už to asi nebude záruka úspěšného
nákupu. Zvlášť když s nimi Ali peče. Před 2 lety jsem. podobně přišel o
LoRa modul, tenkrát v tom ale zklamala ČP, pošťačka to dala "někomu" do
ruky... dispute dopadlo stejně, tenkrát ale opravdu bylo doručení na mojí
adresu..