jo, je, udělal jsem, ale nevypadá to nadějně... několik hodnocení dalších kupujících je ve stejném stylu... Ali nepomohl, prisel jsem o peníze.. <div><br></div><div>V životě jsem přišel o víc, spíš to sem píšu jako zkušenost... pokud má prodejce 92 procent kladných hodnocení, už to asi nebude záruka úspěšného nákupu. Zvlášť když s nimi Ali peče. Před 2 lety jsem. podobně přišel o LoRa modul, tenkrát v tom ale zklamala ČP, pošťačka to dala "někomu" do ruky... dispute dopadlo stejně, tenkrát ale opravdu bylo doručení na mojí adresu.. <br><br>čtvrtek 16. prosince 2021 Martin Hanek <<a href="mailto:martin@hanek.net">martin@hanek.net</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div>
    Tak to jsou hovada...<br>
    Není tam ještě aktivní "Reject"? A znovu zopakovat, že to nepřišlo?<br>
    <pre cols="72">Martin Hanek</pre>
    <div>Dne 16.12.2021 v 12:18 Jan Kuba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">
      
      <div dir="ltr">
        <div><br>
        </div>
        <div><br>
        </div>
        <div>Takže jen pro info...</div>
        <div><br>
        </div>
        Do dispute jsem tam popsal, že je tracking jiný, zkopíroval jak
        číslo tak obrázek z Tracking stránky 
        <div><span>I
            ask for a refund. I have no goods. I cannot confirm receipt
            of the goods if I do not have the goods. The seller writes
            that he wants to return the amount paid to me, but the
            condition that I give receipt of the goods. Why? The goods
            were not delivered to my address: here is the track: <a href="https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746" target="_blank">https://parcelsapp.com/en/<wbr>tracking/6A22426825746</a>
            My destination country is CZ not France! The seller sent
            elsewhere! </span><span style="background-color:rgb(248,249,250);color:rgb(32,33,36);font-family:"Google Sans Text",arial,sans-serif;white-space:pre-wrap">I have another tracking from the seller</span></div>
        <div><span><br>
          </span></div>
        <div>a Ali dnes odpověděli:<span><br>
          </span></div>
        <div>
          <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
            <table style="border:1px;font-size:12px;border-collapse:collapse">
              <tbody>
                <tr>
                  <th style="border:1px solid black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Problems
                    with the order</th>
                  <th style="border:1px solid black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Judgement
                    from AE</th>
                  <th style="border:1px solid black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Invalid
                    Reason</th>
                </tr>
                <tr>
                  <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word"><span style="color:red">Purchase
                      Protection is running out, but package is still in
                      transit</span></td>
                  <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">Invalid</td>
                  <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">We're
                    really sorry for what has happened and we totally
                    understand your feeling. As the shipping information
                    indicates the package has been delivered and you
                    didn't provide us with the valid evidence to prove
                    you haven't received the package within the limit
                    days, we assume you have received the package and we
                    will release the full payment to the seller
                    according to our rule.</td>
                </tr>
              </tbody>
            </table>
          </div>
          <br style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
          <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
            <table style="border:1px;font-size:12px;border-collapse:collapse">
              <tbody>
                <tr>
                  <th colspan="3" style="border:1px solid black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Package
                    Information</th>
                </tr>
                <tr>
                  <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">LAPOSTE</td>
                  <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">6A22426825746</td>
                  <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">Delivered</td>
                </tr>
              </tbody>
            </table>
          </div>
          <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px"><b>Final resolution:</b> Full
            Payment Release</div>
        </div>
        <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px"><br>
        </div>
        <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">Neboli
          jsem dvojka cca 150 dollarů v čudu.</div>
        <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">Ali
          asi hraje s těma podvodníkama....za mne už jen objednávky na
          e-bay, vzhledem k platbám Paypalem, je tam ještě šance vrácení
          peněz...</div>
        <div><br>
        </div>
        <div><br>
        </div>
      </div>
      <br>
      <div class="gmail_quote">
        <div dir="ltr" class="gmail_attr">po 13. 12. 2021 v 22:19
          odesílatel Marek Sembol <<a href="mailto:hwm.land@gmail.com" target="_blank">hwm.land@gmail.com</a>>
          napsal:<br>
        </div>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
          <div dir="ltr">No zbozi bylo doruceno - nekde ve Francii. <a href="https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746" target="_blank">https://parcelsapp.<wbr>com/en/tracking/6A22426825746</a>
            <div>Takze 99.999% podvodnik, poslal vam falesny tracking
              number (ani si nedal tu praci, aby zvolil tracking do CZ).
              Jakmile potvrdite prevzeti, uz neuslysite ani pismeno.</div>
            <div>Otevrete dispute, dolozte tam ten tracking, Ali takove
              pripady resi docela rychle (vraceni penez)</div>
            <div>BR,</div>
            <div>Marek</div>
          </div>
          <br>
          <div class="gmail_quote">
            <div dir="ltr" class="gmail_attr">On Mon, Dec 13, 2021 at
              10:12 PM Pikulik <<a href="mailto:picom@volny.cz" target="_blank">picom@volny.cz</a>>
              wrote:<br>
            </div>
            <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Pokud potvrdíte
              převzetí zboží, tak peníze asi neuvidíte.<br>
              Reklamovat, otevřít spor. Jaké má prodejce hodnocení?<br>
              <br>
              Dne 13.12.2021 v 21:05 Jan Kuba napsal(a):<br>
              > Hezký večer,<br>
              >   objednával jsem z Ali   (ze skladu SRN)  a  zboží
              přepravuje <br>
              > společnost LAPOSTE<br>
              > Dá se nějak zjistit, kdo  zásilku u nás doručuje
              zboží zde v CZ?<br>
              > Zboží dodnes nemám, tracking se tváří , že je
              doručeno, prodejce  chce, <br>
              > abych potvrdil převzetí a že mi pak vrátí peníze.<br>
              > Poradíte co s tím?<br>
              <br>
              -- <br>
              Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast
              Antivirus.<br>
              <a href="https://www.avast.com/antivirus" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.avast.com/<wbr>antivirus</a><br>
              <br>
              ______________________________<wbr>_________________<br>
              HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
              <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
              <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
            </blockquote>
          </div>
          ______________________________<wbr>_________________<br>
          HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
          <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
          <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
        </blockquote>
      </div>
      <br>
      <fieldset></fieldset>
      <pre>______________________________<wbr>_________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </div>

</blockquote></div>