SMART zasuvky - wifi /BT

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Prosinec 15 15:34:01 CET 2021

I kdyby osadili nevímco tak pořádnou bouřku nepřežije nic.
Před mnoha a mnoha lety bydlíce v 6 patře ze sedmi jsem měl škodu za 70
tis.
Pojišťovák mi věšel na nos bulíky že má od ČHMU že žádná bouřka nebyla.
Hajzl jeden, tak jsem zvedl telefon a zavolal na naše meteo pro vládní
letku
a ejhle, bouřka a centrum nad Praha 4. Tak že se prý mám domluvit s paní
ředitelkou
a že mne to bude něco stát.
Ve svém tehdejším postavení jsem si nemohl a ani bych to dodnes neudělal
abych dal
úplatek. Jedno si ale pamatuji a pojišťovák to byl zkušený.
Máte rozvody v hliníku a zásuvku za sedačkou ? No, ještě se možná
uvidíme...
Hezký den všem, Jindra Polívka