SMART zasuvky - wifi /BT

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Prosinec 15 11:14:59 CET 2021

Jak mi tu nekdo radil Shelly na mereni v rozvadeci, tak jsem koupil i
Shelly Plug S
a] je malinky, na rozdil od vseho ostatniho
b] dobre se s tim da hrat i bez jejich aplikace nebo saseni s tasmotou
c] na amazonu od 18.99eur/kus, coz je furt vic, nez se mi libi, ale nic
lepsiho jsem nenasel
d] je to jen schuko, coz me taky drobne sere

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>