Re: Fixace ploché Lipol baterie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 15 11:46:14 CET 2021

Ještě poznámka: mám mnohem raději nějakou vycpávku než lepení.
Dost často člověk potřebuje třeba rychle vyměnit baterky při nějakém
testu, nebo se jedna vybije a on má v zásobníku nějaké další atd.
Při lepené baterce je to mnohem otravnější. A člověk často raději
pokus vzdá, než by se pouštěl do takové větší akce.

Pokud lepit, a pokud je tam na to místo, tak bych tam přilepil nějaký
vycvakávací fixační mechanismus (třeba nějakou sponu z kusu pružného
plechu a podobě). A to by se nejsnadněji dalo nalepit skunďákem.

Nakonec posuďte: kdybyste měl nějaké profi zařízení, které někdy
v budoucnu ale možná budete muset rozebrat.
Líbilo by Vám víc něco lehce destrukčního (lepení) nebo spíš něco, kde
jednoduše baterku vycvaknete/vyndáte?

PL